Reklamace

Řešíte problém nebo se vyskytla vada na zboží zakoupeneném na SMARTYhodinky.cz? Bohužel i toto se může stát, a proto máte zcela jistě nárok na reklamaci. Celý proces Vám chceme co nejvíce ulehčit a vyřídit vše co nejrychleji. Proto prosím postupujte podle návodu níže. K Vaši reklamaci budeme přistupovat podle našeho nejlepšího svědomí a vědomí. Vše se pokusíme zvládnout do týdne od převzetí zaslaného zboží.

Jak postupovat v případě reklamace

1. Volba

  • Nejdříve nás prosím kontaktujte na email mltgroup@email.cz nebo se s námi spojte telefonicky a to na čísle 720 360 478. Uveďte a vysvětlete důvod reklamace, případně vadu a také doplňte číslo účtu, kde chcete poslat peníze.
  • Zboží zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice ještě přiložte fakturu a nebo ji pošlete elektronicky na mail mltgroup@email.cz. Zboží vždy posílejte kompletní. Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato!
  • Celou zásilku poté pošlete na adresu 
HLDK s.r.o
Soběšovice 258
739 38 Soběšovice

2. Volba

  • Nejdříve nás prosím kontaktujte na email mltgroup@email.cz nebo se s námi spojte telefonicky a to na čísle 720 360 478. Uveďte a vysvětlete důvod reklamace, případně vadu a také doplňte číslo účtu, kde chcete poslat peníze. 
  • Zboží zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice ještě přiložte fakturu a nebo ji pošlete elektronicky na mail mltgroup@email.cz. Zboží vždy posílejte kompletní.
  • Zásilku od Vás poté vyzvedne PPL kurýr. Adresa a datum vyzvednutí se vždy přizpůsobí podle Vašich požadavků. Tato služba je samozřejmě zdarma.

 

Vyřízení Vaši reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky. Na výsledku se s Vámi vždy dohodneme. Peníze odešleme do 4 pracovních dnů od dohodnutí se na výsledku.  

Jak postupovat v případě výměny se dozvíte na stránce výměna zboží.

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat.