Reklamace

Řešíte problém nebo se vyskytla vada na zboží zakoupeneném na SMARTYhodinky.cz? Bohužel i toto se může stát, a proto máte zcela jistě nárok na reklamaci. Celý proces Vám chceme co nejvíce ulehčit a vyřídit vše co nejrychleji. Proto prosím postupujte podle návodu níže. K Vaši reklamaci budeme přistupovat podle našeho nejlepšího svědomí a vědomí. Vše se pokusíme zvládnout do týdne od převzetí zaslaného zboží.

Jak postupovat v případě reklamace

  • V balíčku jste obdrželi formulář pro vrácení nebo si ho zde můžete vytisknout. Formulář prosím vyplňte.
  • Zboží zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Před odesláním prosím produkt restartujte (Settings -> Reset). Pokud je třeba vložit heslo, použijte 1122. Do krabice nezapomeňte vložit vyplněný formulář. Zboží vždy posílejte kompletní. Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato!
  • Celou zásilku poté pošlete na adresu 
HLDK s.r.o - Reklamace
Soběšovice 258
739 38 Soběšovice

 

Vyřízení Vaši reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky. Na výsledku se s Vámi vždy dohodneme. Peníze odešleme do 4 pracovních dnů od dohodnutí se na výsledku.  

Jak postupovat v případě výměny se dozvíte na stránce výměna zboží.

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat.