Výměna zboží

Nelíbí se Vám zboží, nejste s nimi spokojeni nebo jste potřebovali jinou funkci? I s tímto Vám rádi vyjdeme vstříc. Chceme totiž maximálně spokojeného zákazníka. Také jsme připraveni Vám pomoct s dalším výběrem, rozhodně nás proto neváhejte kontaktovat po emailu mltgroup@email.cz a nebo nám zavolejte na číslo 720 360 478.

Za jakých podmínek Vám vyměníme zboží

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice a jejího příslušenství.
  • Zboží nesmí jevit žádné známky běžného používání.
  • Zboží musí být zakoupena na eshopu smartyhodinky.cz a to musíte také dokázat přiloženou fakturou či pouze fakturačním jménem.
  • Zboží nesmí být posláno na dobírku, v tomto případě bude zásilka nepřevzata. 

 

Jak postupovat při výměně

1. Volba

  • Nejdříve nás prosím kontaktujte na email mltgroup@email.cz nebo se s námi spojte telefonicky a to na čísle 720 360 478. Dohodneme se na typu, doplacení částky apod.
  • Zboží zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice ještě přiložte fakturu a nebo ji pošlete elektronicky na mail mltgroup@email.cz. Zboží vždy posílejte kompletní.
  • Celou zásilku poté pošlete na adresu
    HLDK s.r.o
    Soběšovice 258
    739 38 Soběšovice
  • Po přijmutí zásilky a po úspěšné dohodě Vám ihned zašleme nový produkt.

 

2. Volba

  • Nejdříve nás prosím kontaktujte na email mltgroup@email.cz nebo se s námi spojte telefonicky a to na čísle 720 360 478. Dohodneme se na typu, doplacení částky apod.
  • Zboží a jeho součásti zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Do krabice ještě přiložte fakturu a nebo ji pošlete elektronicky na mail mltgroup@email.cz. Zboží vždy posílejte kompletní.
  • Celou zásilku od Vás vyzvedne kurýr a také Vám předá nový typ. Vše probíhá z ruky do ruky.

 

Jak postupovat v případě reklamace se dozvíte na stránce reklamace.

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat.