Hodnocení obchodu
Objednal jsem řemínek na hodinky, na webu bylo psané, že je skladem a doručení do dvou dnů. Po týdnu jsem se ozval, že stále nic nedošlo a přišel mi mail s omluvou, že zboží bude do dvou týdnů. Po dalších dvou týdnech stále nic nedošlo a tak jsem objednávku zrušil. Celou dobu je na webu nadále informace, že je zboží skladem a doručení do dvou dmů.
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Bohužel měli jsme výpadek ve skladovém hospodářství, proto některé dodací údaje neseděli. Do objednávky Vám přidávám 500 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.
Ještě jednou se moc omlouvám.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
S hodinkami jsem maximalne spokojena, komunikace take skvela. Jedine co musim vytknout je dodaci doba zbozi. Ale cekani stalo za kvalitu.DOPORUCUJI!!!
Zboží bylo původně doručeno dle dohody. Stejně tak mi byl zaslán český návod, o který jsem žádala. Po zprovoznění hodinky ovšem vydržely nabité pouze 2 hodiny, i když se s nimi nic nedělalo. Zaslala jsem je tedy k reklamaci. Potud bylo vše v pořádku. Potvrzení o přijetí reklamace žádné, komunikace se strany prodejce rovněž nula. Po cca měsíci jsem se začala pídit po tom, co se tedy vlastně děje. Začalo období textovek, kde mi prodejce neustále slibuje, ale nic se neděje. Po třech měsících od odeslání reklamace podávám stížnost na čoi.
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Reklamace byla již v pořádku vyřízena, omlouvám se za komplikace.
Moc mě to opravdu mrzí.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Reklamace byla již v pořádku vyřízena, omlouvám se za komplikace.
Moc mě to opravdu mrzí.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Do dnešního dne jsem hodinky neobdržel, původní termín dodání byl do týdne od 27.04.2018 !
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Hodinky u Vás budou do týdne. Přidal jsem Vám do objednávky 1000 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.
Ještě jednou se moc omlouvám.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Tovar mi zatiaľ nebol doručený. Objednával som 27.4.2018. Dnes je 8.5.2018. Zatiaľ nič. :(
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Hodinky u Vás budou do týdne. Přidal jsem Vám do objednávky 1000 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.
Ještě jednou se moc omlouvám.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Nemyslím si, že jde o obchod s e zájmem o zákazníka
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Hodinky u Vás budou do týdne. Přidal jsem Vám do objednávky 1000 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.
Ještě jednou se moc omlouvám.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Hodinky jsem vrátil hned druhý den pač popis výrobku moc neodpovidal
Bezproblémové jednání a rychlé doručení.
Zboží dorazilo použité, po odeslání zboží zpět mi bylo příslíbeno vrácení částky na kterou mám ze zákona právo. Do dnešního dne mi ale žádné peníze nedorazily! Z mé zkušenosti určitě nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě.
Dobrý den,
moc se omlouvám za zdržení, platba byla dnes odeslána.
Objednala jste si dvoje hodinky, ani jedny nebyly po mém ověření použité, i přesto se moc omlouvám a mrzí mě špatná zkušenost.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
el wood - ok. moje poptávka na baterii do hodinek D6 No1 byla nejprve přijata a po 2 dnech odmítnuta,žádost o vysvětlení agresivně zamítnuta. přemýšlím zveřejnit tuto zkušenost. Stanislav Landa
Dobrý den pane Lando,
ano, přijali jsme Vaši poptávku, bohužel nelze splnit. Jak již jsem slušně vysvětlil v e-mailu, baterie je na drátky, tudíž nelze poslat samostatně. Děkuji za pochopení.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Dobrý den,
bohužel jste zvolil platbu převodem. Objednávka byla uskutečněna 5.2, 7.2 jsme platbu přijali, 8.2 jsme odeslali. Omlouvám se, snažili jsme se objednávku co nejrychleji odeslat.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
pri odsroubovani krytu hod.se uvolnila krytka na Simku.po vlozeni Sim ttato nesla.hodibnky pak nesly nabit.dal jsem je promerit proc nenabijizrejme je vyhodim.rb.
Dobrý den,
návod jsem zaslal na mail.
Dobře, pokud problém přetrvává, není problém je u nás opravit. Stačí zaslat na naši adresu. Děkuji.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Dobrý den,
mrzí mě Vaše zkušenost.
Návod jsem již zaslal na Váš e-mail.
Pokud je výdrž malá, může se bohužel jednat o vadný kus. Ihned odesíláme nový.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
Zboží jsem musel z osobních důvodů vrátit. Vše proběhlo bez problemů a peníze mám zpět na účtu. Velmi solidní chování obchodu.
dobrý den, zboží přišlo včas a v dobrém stavu. Snad jen to že chyběl český návod. ale vzhledem k tomu že se počítám mezi zkušené uživatele tak bych ho ani nevyužil a stačil by mě i ten přiložený anglický. Váš obchod považuji za velice vstřícný a určitě bych ho doporučil.