Hodnocení obchodu
vše ok
Doporučuji, ale než něco koupíte raději se informujte. Já osobně budu zakoupené zboží vracet v zákonné lhůtě 14 dnů.
ocenuji rychlost ve vánočním schonu.
+super komunikace s obchodem,vše v pořádku,doručení rychlé
- hodinky super ale čekala jsem od nich víc dosah bluetooth není dostačující,ale to mají asi všechny chytré hodinky
Bez problému a bez starostí
Takhle to má fungovat
Při reklamaci jsou ochotni a dokáží poradit
Internetový obchod "SMARTYhodinky" rozhodně doporučuji.
S prístupom obchodu som bola veľmi spokojná. Dopredu informovali, že doručenie bude trvať dva týždne. Ak by mi termín nevyhovoval, boli ochotní mi poradiť iný druh výrobku s podobnými parametrami.
Zbozi doslo presne podle objednavky za dva dny
Rychli, ochotni, vymena spatne objednaneho bez problemu. Komunikace perfektni okamzita reakce na mail
Objednal jsem řemínek na hodinky, na webu bylo psané, že je skladem a doručení do dvou dnů. Po týdnu jsem se ozval, že stále nic nedošlo a přišel mi mail s omluvou, že zboží bude do dvou týdnů. Po dalších dvou týdnech stále nic nedošlo a tak jsem objednávku zrušil. Celou dobu je na webu nadále informace, že je zboží skladem a doručení do dvou dmů.
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Bohužel měli jsme výpadek ve skladovém hospodářství, proto některé dodací údaje neseděli. Do objednávky Vám přidávám 500 Kč slevu jako omluvu za tyto komplikace.
Ještě jednou se moc omlouvám.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------
S hodinkami jsem maximalne spokojena, komunikace take skvela. Jedine co musim vytknout je dodaci doba zbozi. Ale cekani stalo za kvalitu.DOPORUCUJI!!!
Zboží bylo původně doručeno dle dohody. Stejně tak mi byl zaslán český návod, o který jsem žádala. Po zprovoznění hodinky ovšem vydržely nabité pouze 2 hodiny, i když se s nimi nic nedělalo. Zaslala jsem je tedy k reklamaci. Potud bylo vše v pořádku. Potvrzení o přijetí reklamace žádné, komunikace se strany prodejce rovněž nula. Po cca měsíci jsem se začala pídit po tom, co se tedy vlastně děje. Začalo období textovek, kde mi prodejce neustále slibuje, ale nic se neděje. Po třech měsících od odeslání reklamace podávám stížnost na čoi.
Dobrý den,
moc se omlouvám za negativní zkušenost s našim obchodem. Reklamace byla již v pořádku vyřízena, omlouvám se za komplikace.
Moc mě to opravdu mrzí.
S přáním pěkného dne,
Michal Hladík
-------------------------------------------------------
Obchodní manažer SMARTYhodinky.cz
+420 720 360 478 | mltgroup@email.cz
-------------------------------------------------------