Výměna zboží

Nelíbí se Vám zboží, nejste s nimi spokojeni nebo jste potřebovali jinou funkci? I s tímto Vám rádi vyjdeme vstříc. Chceme totiž maximálně spokojeného zákazníka. Také jsme připraveni Vám pomoct s dalším výběrem, rozhodně nás proto neváhejte kontaktovat po emailu dotazy@smartyhodinky.cz a nebo nám zavolejte na číslo 608 520 504.

Za jakých podmínek Vám vyměníme zboží

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice a jejího příslušenství.
  • Zboží nesmí jevit žádné známky běžného používání.
  • Zboží musí být zakoupena na eshopu smartyhodinky.cz a to musíte také dokázat přiloženou fakturou či pouze fakturačním jménem.
  • Zboží nesmí být posláno na dobírku, v tomto případě bude zásilka nepřevzata. 

 

Jak postupovat při výměně

  • V balíčku jste obdrželi formulář pro vrácení nebo si ho vytiskněte Reklamační protokol SMARTYhodinky. Formulář prosím vyplňte a nezapomeňte uvést, za jaký typ si přejete zboží vyměnit.
  • Zboží zabalte do krabičky a celou krabičku ještě nejlépe zabalte do kartónové krabice, aby nedošlo k dalšímu k poškození. Před odesláním prosím produkt restartujte (Settings -> Reset). Pokud je třeba vložit heslo, použijte 1122. Do krabice nezapomeňte vložit vyplněný formulář. Zboží vždy posílejte kompletní.
  • Celou zásilku poté pošlete na adresu
    HLDK s.r.o
    Soběšovice 258
    739 38 Soběšovice
    nebo můžete zaslat službou Mezi Námi na výdejní místo 
     
    SMARTYhodinky
    +420 608 520 504
    Havířov - Město
    Dlouhá třída 903/24a
    HELKON
  • Po přijmutí zásilky a po úspěšné dohodě Vám ihned zašleme nový produkt.

 

Jak postupovat v případě reklamace se dozvíte na stránce reklamace.

V případě problémů či dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@smartyhodinky.cz